sábado, 13 de noviembre de 2010

Dia de futbol


Tenia moltes ganes que arribès avui i de fet ha estat millor del que m'esperava. L'Iliasse és un bon nen, innocent, xerraire, tranquil, obert i bastant racional. He tingut molta sort de tindre'l com a mentorat i cada dia penso en la quantitat de coses que m'agradaria compartir amb ell.

Avui ha estat un dia genial, primer he esmorzant amb la seva família, són unes persones atentes i carinyoses, de fet va ser el meu tercer esmrozar  però no m'importava perquè no passa tots els dies d'esmorzar amb lo típic del marroc . La infusió amb menta estava superbona, perquè de fet sòc una apasionada a les infusions i aquestes coses les valoro moltíssim.

Avui tenia programat de ensenyar-li com funcionaven les instal·lacions d'un pavelló de fútbol, però no hi va have sort i bé queda pendent per un altre dia.

Hem aprofitat i hem  fet jocs, primer jugar  a futbol i desprès a recollir a l'aire les fulles que queien dels arbres, un amic meu em va dir un dia, que això portava sort i a més és molt díficil agafar-les; i desprès varem fer un petit concurs de fotografia. I l'afortunat en guanyar rebria un premi, artesanal fet per la persona sense que siguès material.
Jo vaig guanyar el futbol, i l'Iliasse els altres, per lo tant em toca preparar-li una sorpresa.

Una anècdota va ser que al pobre Iliasse una abella li va picar la mà. Per sort no va ser res, però va ser curiòs semblava si com l'abella també volguès parar la pilota.perquè va morir xafada a la bola i a la seva mà, però va ser molt llesta i abans de morir li va picar. Bé em vaig pegar un petit susto. De fet jo em vaig empassar uns quants mosquits i un s'em va ficar a l'ull. Avui els bitxos també volien jugar amb nosaltres.

Ara que em poso a repassar ha sigut un dia força divertit. 

Petons a tothom i una abraçada molt forta a l'Iciasse que segur que l'estat llegint.

No hay comentarios:

Publicar un comentario