sábado, 27 de noviembre de 2010

Volt per Fornells

Avui, l'Illiase tenia futbol,  li van canviar el lloc i  no em vaig fixar en el mòvil perquè conduïa i no el vaig poder trobar.

Però la seva familia em va convidar a esmorzar, la seva mare molt carinyosa i atenta em va fer una infussió de menta, la seva germana em va fer de guia i vam anar en buscar l'escola on jugava futbol,  ha estat una mica show perquè no van sapiguer trobar-la, però ens ho van passar força bé, la germana de l'Illiasse també va fer un intercanvi lingüístic amb una noia que estudiava a la udg, i em va contar la seva experiència.

Vam xerrar i ruire de moltíssimes coses, vam xerrar de com va viure els primers anys sense saber parlar ni català ni castellà, em va explicar les coses que li agradaria fer i en tot moment va ser atenta i carinyosa. Em va dir que l'intercanvi li va anar genial i va millorar moltíssim el català, i que la noia era també agradable i bona, em va dir unes paraules molt maques i desde aquí li envio una abraçada i un petó molt gran.

Avui no he vist a l'Illiase però he pogut coneixer més a fons a la seva família, i amb els petits detalls de tendressa i cuidado per part d'ells han fet que aquest dia em resulti genial. Ara entenc més a l'Illiase i se perquè es tan bon nen, la seva família és supercarinyosa i bé, ha resultat un dia que com sempre ha estat genial, però m'ha quedat veure a l'Illiase i al seu germanet petit.

Per avui, aquí enllesteixo aquesta entrada, ha estat un dia de  molt d'amor incondicional i maco.

No hay comentarios:

Publicar un comentario