lunes, 6 de diciembre de 2010

Pont major




Ha estat un dissabte diferent, he anat a Girona acompanyada de l'Eli, vam anar en cotxe i per un camí que no toca, però vam veure el mar i com el sol anava pujant, va començar el dia de forma molt maca.Un cop en Girona, ens vam dividir, jo vaig anar a Pont Major i l'Eli a Banyoles.

A pont major, vaig passar per l'Illiase però ell tenia àrab i jo vaig arribar una mica abans i bé em vaig esperar una miqueta, però va ser interessant perquè vaig estar amb la seva familia, em van donar infusions i com sempre van ser molt agradables, em van possar al dia de com es veu el conflicte actual vist desde el punt de vista del Marroc.

Vaig dir-li a la germana de l'Illiase que em fes de guia per Pont Major, mentre l'Illiase era àrab, va ser una bona guia, em va portar per llocs macos i em va dir que Pont Major rep aquest nom perquè els quatre rius que travessen Girona es creuen allà.

Em va portar a la biblio, que per cert, estaven organitzant una activitat per fer cagatios i em vaig trobar a molts mentorats de Pont Major,  vam pujar als ordinadors i em va ensenyar el seu blog i jo jo li vaig ensenyar el meum vam veure imatges del Marroc, em va dir de llocs molt macos per visitar, em va ensenyar fotografies d'on l'Illiase i la seva familia abans vivien.

 Desprès vam anar a la seva casa, a buscar a l'Illiase que sortia d'àrab, la seva germana em va ensenyar paraules en àrab, em va dir que acabaria l'any sapiguent àrab, va ser un intercanvi molt maco.


L'Illiase va arribar amb una sonrisa, feia dies que no el veia i no se sento que entre els dos s'ha creat un llaç molt maco, ara que ho veig amb perspectiva crec que aquesta experiència et crea llaços molt especials d'amor incondicional cap a altres i es curiòs perquè és una sensació molt forta i maca.

Avui vaig coneixer al seu germanet petitet de cinc anys, és un nen molt despert i com els seus germans té una mirada que transmet molta vida i alegria. Vam anar tots tres a la biblio, perquè la seva germana volia fer el cagatio, però estava el grup tancat i no vam poder, llavors vaig proposar de fer un joc,  amb els tres havien de buscar llibres interessants que portessin alguna cosa que per ells fos especial.

Va ser un joc, força divertit i l'illiase va portar llibres molt macos, referent a l'aigua i papallones, jo vaig agafar un llibre que era d'endevinar els animals, i un altre d'endevinalles generals, vam riure força.

Va ser divertit veure a l'Illiase amb els seus germans, es nota que estan units i ell es mostrava molt madur i responsable amb el seu germà petit, sempre vigilava que no s'anès i es mantenia al tanto de no perdre'l. És una altre faceta que té, que és molt interessant perquè barreja la innocencia amb la maduresa. Tinc molta sort de que sigui el meu mentorat, perquè és un nen molt despert, divertit i xerraire, m'ho passo genial amb ell.

El dia a Pont major va acabar amb un menjar de cuscus, la seva mare em va fer un plat molt bo. Ha estat un matí molt maco, on cada cop em demostren amb petits gestos uns regals d'amor i carinyo molt especials. Per avui acabo el meu blog, i ja tinc ganes de fer una altre entrada. Fins un altre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario