miércoles, 22 de diciembre de 2010

Preparant el berenar de nadal

Aquest dissabte, l'Iliasse i jo em baixat a Girona a peu desde Pont Major, no volíem esperar pel fred que feia . Ha estat divertit, el camí és maco, em xerrat de molts coses, del cole de la setmana, de les cançons que ha aprés, del seu amic invisible, em va fer molta gracia poder parlar d'aquests temes amb ell.

Un cop a Girona em preparat un regalet i bé ens va ocupar gran part de la tarda. Ha estat divertit retallant, pintant, seleccionant, bé no puc dir res més perquè és una sorpresa.

Em anat al Terra i ens em pres una beguda i quant em acabat em jugat a l'oca i al parxís, i desprès com feia fred li he portat a la biblioteca del barri vell per ensenyar-li el programa de la tele on possiblement sortim, i veure de que anava.

Desprès em anat a la bilbio, però li vaig retar de qui puja més depresa les escales, i vaig fer malament perquè vaig acabar rebentada, no era conscient del munt d'escales que hi ha, s'ens va passar el fred de cop.

Un cop a la biblio, explico als bibliotecaris que entro amb l'Iliase i que serà una estona i no farem soroll i que només és per introduir a l'Iliase en la recerca d'informació de les opcions que te dóna l'universitat, però sempre es queden parats i muts, crec que els sorprèn veure'ns un dissabte allà.

L'iliase em va dir que li encanta els ordinadors i jugar als jocs, li va sobtar molt que escrigui depresa amb el teclat (jo em pensava que era lenta, així que em va agradar la seva observació). Em va ensenyar les cançons que cantarà avui a l'escola se les sap totes, amés es va posar a cantar i no era conscient que era a la biblio, sort que hi havia poca gent i no estaven estudiant perquè la gran part estava veient el facebook.

Després em jugat a un joc virtual de l'ordinador, és curiós sempre juguem l'Iliase i jo, la veritat és que es divertit jugar amb ell, perquè no és trampòs s'enrecorda de tots els passos que dono i fins i tot me diu que podia haver-ho fet millor, i fins i tot m'ajuda. Quant jugo amb ell em demostra que és un bon jugador, no fa trampes i es fica al 100% s'ho passa bé, riu molt i és una mica competitiu (ho per picar-me)perquè desprès acaba ajudant-me.

No hay comentarios:

Publicar un comentario