martes, 28 de diciembre de 2010

Sortida al cinema

El 25 de decembre, vaig aprofitar i vaig anar a veure l'Ilias, ell escriu així el nom els seu pare m'ho va escriure d'una altre forma i aprofitarè i l'esciure com ell, avui va ser molt maco vaig arribar d'hora a pont major i vaig estar amb la seva família conversant sobre els dinars al marroc, de les diferents etnies, també del Ramhadam de lo que es menja primer, també em van parlar que ells el any nou ja el vam fer farà un mes, crec ara m'oblidat perquè avui és 28 i algunes coses se m'obliden.

La germana de l'Ilias té ganes d'apuntar-se a alguna sortida, de fet en tinc pensades algunes que es podran vindre, em va fer un petó molt gran, és una noia molt agradable, apart aquest mes va fer anys i aprofito per felicitar-la.

La mare de l'Ilias és molt carinyosa i agradable, em diu que és bon nen que es porta sempre bé, i té molta raó, ja que és molt educat, mai es queixa i sempre em diu el seu punt de vista de tot, sempre que fem alguna cosa li pregunto que és lo que vol i que opina,  ell és molt sincer m'ho diu tot.

Tota la família han pres una infusió amb mi, em vist un programa on feien els menjars de cada regió del Marroc i mentre el vèiem comentaven al respecte, em parlaven de tot una mica, el germanet petit jugava amb el seu pare, la seva mare em deia les paraules que ha apres en català.

El cinema va anar bé, de fet aprofito el bloc i em queixarè de les poques pel·licules en català que en fan, no hi ha res pels nens, per veure a la tarda, en Harry Potter comença a les 20.00 i no és per nens menors de 12 anys. El cine va ser una mica odissea, la peli de Bruc possaven que era per majors de 7 anys i creieu-me que no ho és pas. L'Ilias i jo van veure Megamint, era en castellà perquè no vam trobar pelis en versió en català per nens i tampoc volia que veiès Tron. Megamint és una peli molt maca, el seu contingut i la temàtica estan força bé hi han trams de la peli que no els esperava pas.

Desprès de la peli, vam fer un volt pel barri vell i vam anar al bar de sempre a xerrar de la peli i comentar coses mentre jugaven als escacs, dames i les cartes, va donar de molt la tarda. Avui el meu objectiu era fer una activitat lingüística , que de fet la xerrada de desprès si que va ser-ho,tot i que la peli era en castellà. Tinc moltes ganes de veure a l'Ilias, m'ho passo bé amb ell, s'aprén molt, i a més la seva família m'ho possa tot molt fàcil , són gent molt oberta i agradable i desde el primer dia m'han donat abraçades i em tracten amb molt de carinyo i això és d'agraïr, i aquí finalitza l'última trobada de l'any. Que conclou força bé. Fins una altre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario