sábado, 19 de febrero de 2011

Dia de futbol



Dia de futbol i assolellat, ha estat un dia maco però molt mogut. Avui l'Iliasse em va demanar que el vagi a veure a un partit de futbol, vam decidir anar en cotxe i vaig portar uns nens de l'equip al darrera, segons ells eren una part important de l'equip. Bé, ens vam perdre, vam seguir al taxi que no toca i vam arribar tard.

Va ser una mica de passeig perquè li vaig ensenyar a l'Iliasse i als seus amics el camp on jugava a Rugby i les instal·lacions per fora de la facultat i on vaig tots els dies, de fet estàvem patint perquè volíem arribar al camp on suposadament jugaven, però sort que l'entrenador és molt espavilat i va trucar a tot deu per trobar el meu número i em va indicar com arribar.

Després de tornar a refer el camí vam arribar al camp de futbol i ells van sortir corrents per poder arribar a temps per jugar, i aquell camp de futbol era un laberint vàrem haver-he de bordejar tres camps pujar i baixar per on no toca i bé i al final.... vam arribar, ells vam sortir corrents al camp i van marcar un gol; les nenes i tothom volien que arribessin els nanos perquè totes em deien que l'Iliase és un bon porter, i que trobaven a faltar a tots perquè eren els millors, jajja.

Una odissea però entretingut, ells van perdre perquè van arribar quan perdien de 3 gols i no van poder remuntar però va ser molt divertit, per ells no tant. La volta cap a Pont Major la vaig fer amb les nenes de l'equip, més tranquil·les, em van preguntar per la gravació de la tele i res vam sentir música al cotxe, molt maques.

I bé, vam tindre moltes anècdotes i coses molt curioses, però aquesta entrada s'em faria immensa. Aps, se m'oblidava, l'Iliasse és cinèfil li agraden molt les pelis, sempre que anem a qualsevol biblioteca o lloc, em parla o em diu d'agafar una peli, per això quant m'ho demana li deixo pelis, aquesta setmana ha vist Billy Elliot i Love Actually, m'ha dit que Billy Elliot li ha agradat molt, no hem tingut massa temps per xerrar, sobre quina part li va agradar més o el personatge, perquè ha estat un dia una mica caos, però bé és curiós sempre es posa content quant em parla de pelis.

I res per avui finalitzo aquí la meva entrada, salutss!!

Rita

No hay comentarios:

Publicar un comentario