lunes, 7 de febrero de 2011

Somnis

Aquesta setmana només podia veure a l'Iliasse el diumenge, així que la meva programació la vaig haver de canviar, perquè aquesta setmana volia anar de museus i bé no va poder ser, però ja ens ho vam passar bé fent una altre cosa alternativa.

Quant vaig arribar a Pont Major, tot estava silenciós, al carrer només hi havien l'Iliasse i els seus amics, estaven jugant a les caniques, em vaig esperar a que un d'ells guanyes i després vam pujar a casa seva a deixar al seu germà petit, i adalt hi havien la seva mare i la seva germana, em van convidar a pastís i una infusió.
Vam veure uns dibuixos en àrab, va ser divertit, apart estic aprenent algunes paraules.Mentre xerràvem, la seva germana feia de traductora perquè la seva mare té moltes ganes de parlar amb mi, diu que sòc una persona interessant, que sóc diferents a les altres, sempre em diu coses molt maques i em va fer un petit regal, no m'ho esperava pas, però va ser un detall. No sap com agrair-me lo que estic fent amb l'Iliasse. De fet ells amb la seva amabilitat fan que sigui un dels millors dies de la setmana i m'ho posen.

Em vaig quedar una estona i després vaig marxar amb l'Iliasse, vàrem anar al cinema a veure enredados, sempre ens perdem el començament, però li va agradar força. I és curiós quant va acabar la peli, sense que jo li preguntes res, va fer ell sòl la seva critica, lo que més li va agradar, el personatge, el transfons de la pel·lícula. Va parlar dels personatges, i va fer una comparació amb les pelis que normalment agafa de la biblio. De fet, quant jo li parlo, sempre començo per una avaluació general i després estructuro la critica en personatges i per últim el transfons de la pel·lícula, crec que en aquest aspecte, ha millorat força, li falta vocabulari, però la intenció és bona. Estic contenta, perquè l'Iliasse comença a tindre la seva opinió de les coses. Al principi em costava que s'estructures a l'hora de parlar i ara ho fa amb més deteniment i em fa preguntes.

Després vam anar, a jugar cartes, vaig prendre un cafè amb llet i ell un fanta. Em va ensenyar un joc, i desprès em diu les errades que faig, i en que hauria de millorar per guanyar. De fet ell volia marxar més tard, però no en teníem temps. M'estendria més però, crec que això és lo més important de la tarda. El blogger té aquest nom perquè el tranfons de la pel·lícula, eren els somnis, que tothom en té un, i lo que es pot fer per aconseguir-ho. Fins un altre! .


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario