domingo, 6 de marzo de 2011

Carnaval Platja d'Aro









Aquest cap de setmana, vàrem organitzar una sortida a Platja d'Aro, hi érem la Sokayna, l'Iliasse, l'Annaïs i jo. Va ser tot una mica improvisat, vaig portar perruques i maquillatge, la Sokayna anava de cantant, l'Iliasse anava de pirata (però es va treure el maquillatge) l'annaïs i jo de mimos.

De camí a platja d'Aro, l'Iliasse es va marejar, i va vomitar, però jo portava bosses de plàstic i no es va tacar, ja me curat en salut. 

I bé,  i al principi va ser tot una mica show, el meu cotxe va anar a parar al mecànic,  he d'agraïr a l'Annaïs per fer de conductora i portar el cotxe.

Al principi va ser una odissea, però desprès va estar força divertit, vam veure moltes carrosses. Hi havia molta gent, i ens va costar una mica poder veure alguna cosa, però desprès ja vam pillar un lloc.

Aprofito per enviar un salut a l'Annaïs i la Sokayna, m'ho vaig passar molt bé, ha estat maco compartir una experiència amb una altre parella. I per avui finalitzo aquí aquesta entrada, petons a tots!


No hay comentarios:

Publicar un comentario