sábado, 30 de abril de 2011

30 D'abril- Jocs, amb mentors i mentorats de Banyoles, St.Eugènia i Pont Major
















No cal que digui gaire explicació ha estat un dia molt llarg, i molt maco, al principi jo sola amb tant nen em pensava que em seria díficil, però van ser molt macos, hi havia vegades que els hi vaig fer bronca, perquè tant nen junt es piquen, i tenen petits gestos de nens  de parvulari, però jo crec que estan en l'edat del canvi i poder compartir aquesta etapa tendre de la seva vida, és maco i díficil perquè no saps com portar-ho, però és pot, és com anar en cavall.

Vull enviar un salut i una abraçada ben forta a l'Eli (mentora de Banyoles), Marta (mentora de St. Eugènia) i Annaïs (mentora de Pont Major), i als Rossinyols: Wafa(Banyoles), Magik(St. Eugènia), Sokayna, Khaula, Ilham, Abdelassis i el meu mentorat Iliasse (Pont Major).
Gràcies

Rita

No hay comentarios:

Publicar un comentario