domingo, 24 de abril de 2011

Mimusic i Sant Jordi

Hola! 

La setmana passada vàrem anar a veure concerts que feien per Girona, i vam veure un espectacle de mimos que tocaven música. A l'Iliasse li va agradar, abans prèviament mentre esperàvem vam aprofitar i vam veure les joguines que els nens petits venien de segona mà, a un preu bastant econòmic i en un bon estat. Ho vaig trobar molt maco per part dels nens.



Aquesta setmana vaig baixar pel matí per veure Sant Jordi pels carrers de Girona, vaig buscar a l'Iliasse i vam passejar tranquil·lament veient llibres, li vaig dir que s'agafes un llibre, ell sòl es va fullejar tots els llibres, i bé es va fer un criteri de puntuació i les coses que havia de tenir el llibre perquè se'l pogués llegir, havia de ser amb la lletra gran, dibuixos i també el tema havia de ser interessant.

Ens vam riure força amb els contes de crakovia "Sant Puyi i el drac", ens vam passejar per la rambla i vam anar pels diferents tipus d'entitats i associacions on venien llibres mà bastant interessants, i amb una puntuació de 9 es va agafar un llibre d'aventura.

Vam veure molts punts de llibres i al final del dia vam acabar plens de punts de llibres i globus que regalaven, però s'ens van petar 2 i al final vam acabar només amb un. Els estudiants feien punts de llibres molt macos amb papiroflèxia i bastant creatius.  

Desprès ens vam fer fotos i vam fer lectura del llibre escoltant música celta de fons, hi havien altres Rossinyols per la vora però no vaig poder quedar perquè hi havia molta gent i ja pràcticament era l'hora de marxar.

Em fa gracia, l'iliasse diu que se li esta enganxant anar carregat, i quant varem parar per llegir el llibre va fer neteja jajaja. De fet jo no anava carregada, però m'agrada ser previsora i normalment sempre porto aigua i fruita. Bé per avui això es tot, fins la propera!




Selecció de punts que més em van agradar

No hay comentarios:

Publicar un comentario