lunes, 21 de marzo de 2011

Carnaval Pont Major

Aquest cap de setmana, vaig pujar d'hora amb l'Eli, ens vam separar i després al migdia em vaig passar per prendre alguna coseta amb ella i els mentorats de Banyoles, estaven fent dinàmiques d'objectius.

A la tarda, vaig anar a Pont Major, vaig decidir tindre una tarda tranquil·la i quedar-me a Pont Major, la família de l'Iliasse estaven mirant la tele, el seu pare va fer zàping i em va ensenyar els programes en àrab, es curiós veure OT en àrab, vam parlar una mica de l'actualitat, i les noticies que feien al Marroc. La seva mare em va fer un cafè amb llet i la Fàtima em va donar un tall de coca feta per ella.

Després amb la Fàtima, l'Ilisse i en Rida (germà petit de l'Iliasse que el seu nom és igual al meu però amb d) vam anar al riu i vam jugar a la pilota i vam fer jocs, després vam anar a la biblio i vam fer endevinalles, i ens vam esperar a que arribés la Rua de carnaval, vaig veure als mentorats disfressats, i em vaig trobar a la directora del Carme Auguet, vaig estar una estona parlant amb ella, l'Iliasse es va dispersar i va anar a jugar amb els seus amics, normal, jo també ho faria, i jo em vaig quedar jugant amb el Rida i la Fàtima, vam pintar unes lletres per la decoració de la biblioteca.Va ser una tarda, moguda però tranquil·la, perquè no vaig haver d'agafar tants cops el bus. I res per avui, finalitzo aquí l'entrada, com sempre em deixo cosetes, perquè sempre n'hi han d'anècdotes, però m'ho vaig passar molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario