martes, 29 de marzo de 2011

Teatre al carrer





 Aquest dissabte va ser de caminar, xerrar i veure teatre al carrer.

No vam arribar d'hora i vam veure el final,però prèviament vam anar a veure l'exposició de fotografia dels pagesos que feien a la casa cultura.

Vam parlar de lo que era l'art, i les seves expressions.

L'Iliasse estava esgotat, perquè vam baixar a peu fins a Girona, feia molt bon dia, i com era l'inici de la primavera, li vaig proposar de baixar a peu per disfrutar del camí i xerrar amb ell, mantindre converses llargues i bé millorar la comunicació.


Ell raona coses, es curiós vam parlar sobre lo diferència de ser major d'edat i ser madur, em va prestar molta atenció, el gest que posa quant m'escolta és de concentració i em fa gràcia. Em va dir que li digui una llista de persones adultes que no siguin madures, jajaj va ser molt divertit.

L'Eli es va apuntar a la nostra sortida,l'Ilias i jo vam fer un joc de paraules, vam veure que en general ens costava sapiguer els noms de les fruites en català, em quedat de fer una excursió per les fruiteries, perquè de fet el postre preferit de l'Ilias és la Macedònia, així que no és perquè no en mengi, sinó perquè no es fixa.

L'Eli, venia de la gimcana que es va fer a Banyoles, li vaig proposar les activitats que volia fer i es va apuntar i ja em va bé que em faci companyia perquè pugem i baixem juntes de Granollers, i el viatge es fa més divertit i en companyia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario