lunes, 4 de abril de 2011

ART


Aquest cap de setmana ha tornat a ser de caminar força, al final acabarà fort l'iliasse, feia molt bon dia i el bus no venia, i ell és com jo, molt impacient, i com que li va agradar la setmana passada el passeig, em va dir de caminar. Diu que no camina gaire i que ja li va bé.


Els eu pare va fer anys i em va donar a tastar un pastís on la seva mare li va posar essència de flor, boníssim, amb el toc de mel i canyella, com sempre, amb el seu pare vaig parlar dels canvis polítics que hi ha actualment al Marroc, m'ho explica de forma molt clara, i em fa un resum de les notícies que solen posar a la tele del Marroc.Amb el seu germà petit vaig jugar una estona, es posa molt content quant em veu.


Amb l'Iliasse li vaig proposar de fer regals fets a mà, com que té tanta família d'aniversari, ens vam posar a fer regals, ell volia fer per la seva mare una flor i una papallona de paper, vam fer papiroflèxia, a mi em va costar força fer la papallona, de fet no la veig aconseguir acabar, és difícil.



Després vam anar als jardins que hi han darrere la catedral de Girona, vam decidir deixar-nos emportar, i bé va ser divertit, em va dir de com es feien collarets amb flors.




Últimament l'Iliasse està força filosof, vam parlar sobre l'art, ell diu que no li agrada l'art, no li agraden els museus, jajaj, jo li vaig dir que tot és art, mentre sigui una expressió o ho faci amb una intenció, tot ho és. I de fet és una forma molt maca de conèixer les tradicions, la cultura, de qualsevol país, pots entendre el passat i les costums amb l'art, ja sigui a través de museus, arquitectura, música, teatre,.. en fi que no acabaria.Suposo que li vaig raonar el perquè de les meves sortides i l'objectiu que busco, i bé , per avui enllesteixo aquí aquesta entrada, com sempre, saluts a tothom i fins la propera.


No hay comentarios:

Publicar un comentario