martes, 12 de abril de 2011

Museu d'art i el nostre primer gelat


Bones!

Aquesta setmana va ser l'aniversari de l'Iliasse, va fer dotze anys, i bé gairebé tota la seva família complia anys!

Li vaig regalar un motxilla amb una pilota de futbol dins, li va agradar molt, a la seva mare li vaig regalar una planteta una margarida de color violeta, i al seu pare una infusió de flors.

Em tracten molt bé i aquest detall ha estat mínim en comparació lo que m'ofrenen, de fet la seva mare com feia tanta calor, em va fer un suc natural d'alvocat és curiós perquè mai l'havia tastat i això que en el meu país natal és lo que més s'en menja, i a la meva casa és lo que cada dia en menjo.

Amb l'Ilias vaig anar al museu d'art, m'ho va dir ell, diu que així enllestim tots els museus, de fet ell va organitzar el recorregut així no caminàvem tant.

Com que feia molta calor vam prendre el nostre primer gelat, però jo estava molt plena perquè em vaig veure dos gots de sucs, i l'alvocat emplena moltíssim.

A la volta cap a casa, vam jugar, vam fer exercicis d'expressió corporal, vam fer un joc de cromoterapia, per cada emoció vam dir un color.

L'Ilias, està cada cop més obert, no té vergonya i és molt racional. I com que ja em coneix intenta fer la ruta més curta.

Bé per avui això ha estat tot, aquell mateix dissabte vaig anar a l'auditori per veure l'Esperança Spalding i no vaig poder anar a Caldes, desde aquí agraeixo a l'annaïs per la invitació, petons i fins la pròxima!

1 comentario:

  1. Per molts anys Iliasse!!
    Veig que ja us podeu fer autofotos centrades hehe
    Un petó enorme als dos!

    ResponderEliminar